Dark Messiah

2008.07.02. 23:44 | mtrx | Szólj hozzá!

Dark Messiah of Might and Magic

Pontosabban így hangzik. 14-15 óra lineáris akciórpg. És hogy mit várjunk? Keveset, és akkor minden rendben lesz.

A játékot a már ismert Source motor hajtja. Állítólag a fejlesztésekor is konzultált a két csapat, hogy minél jobban működjön. Így a grafika egész jó, rengeteg bújkálás miatt kb. ugyanennyi árnyék is várható. Ezért van egy skill, ami egyfajta éjjellátóként üzemel, játék úgy harmadát ezt bekapcsolva vittem végig.

A fejlődés két (három) irányba indulhat. Lehet egy mágiahasználó és egy kardforgató. Létezik egy bérgyilkos verzió is, ami hátulról, csendben elliminálja a szörnyeket, de más kérdés, hogy tömegben ez mennyire hatékony. Apropó fejlődés. A tapasztalati pontokat nem xp, hanem küldetések függvényében kapjuk. Egy irányt ki kell választani, mindenből nem fogunk tudni maxolni.

A harcot különféle elemek segítik. Tovább lenyomott támadási gombbal más az ütés és hasonlók. A játék első harmadában érdekes, utána viszont monotonná válik.

Négy különféle befejezést láthatunk, ami nem sokban különbözik, de legalább van.

Hangok. Igen, vannak, de mivel nem nagyon emlékszek rájuk, biztos nem lényeges...

Összeségében fogjukrá kis játék volt. És nem 4.... 8.. óra alatt lehet végigtolni.

Újrajátszási faktor: 45%. Talán a mágussal egyszer még megnézem mit lehet alkotni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mtrx.blog.hu/api/trackback/id/tr58550447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása