A leghosszabb hét (hetek?)

2012.10.14. 18:27 | mtrx | Szólj hozzá!

Címkék: munka időjárás uk

Amikor minden bejön

Nagyjából így tudnám jellemezni az elmúlt időszakom. Kaptam hideget-meleget, ugyanakkor csak egy dologra figyelek - hogy haladjak. És kizárólag előre.

Kezdjük az elején. Főnökség bejelentette, hogy kapunk szerződést. Örömködés, ezmegaz, promószöveg, hogy mi minden jár a szerződéssel. Ennyiben is maradtunk. Aztán megjelent a nevünk a céges HR szövegben, és még mindig nem kaptuk a papírt. Nem baj, megkérdezzük az ügynökségben a srácot, hogy mi a helyzet. Válasza: ő nem tud semmit. Ehmmmm...

Utána hétfőn mennék haza, rendőr telefonál a kapuban, sehol semmi, bentről üvöltés hallatszik ki. Főbérlő fia kiint, majd megyek be, rendőr végülis csak beenged. Kérdem mi történt? A landlady öngyilkos próbált lenni. Jó ügy. Majd jönnek a mentősök és elviszik. Másfél órán keresztül üvöltött, gyakorlatilag lélegzetvétel nélkül. Engem nem érdekelt, lezuhanyoztam, füles be, film be, csináljon amit akar... Később még folytatom ezt a szálat is.

Kedden melóhelyen a francot sem érdekli hangulat, nap végén rákérdezek főnöknél, hogy 'any update on contract?', annyit mondott, hogy ne aggódjak. Jó, én nem vagyok olyan, kapok pénzt, nincs gond.

Szerdán már jött a HR-es kishölgy, kezében két céges láthatósági mellénnyel, jeee, nagy bejelentés, gratulálnak, juhé, ilyenek. Mindenki jön sorban, örülnek, hogy két ilyen jó munkatársat kaptak. Én már ekkor megmondtam, hogy ennek az lesz a következménye, hogy velünk fognak példálózni, hogy igen, melózz jól, te is kaphatsz szerződést

Egyik nap odajött hozzánk a nagy nagy főnök, hogy van-e jogsim? Aha... de miért kérdezi? Mert akkor én fogok targoncázni. Oké, nekem mindegy. Az is jó kis lógós meló. Na és fontos!

Péntek reggel jött a hidegzuhany. Két hetem van elköltözni. A főbérlőék 25 év után válnak, házat adják el, blablabla. Közben a nő sír. Élmény, de hát jó és rossz dolgok is történnek. Ki hogy fogja fel.

Szombaton szobakeresés. Találtam egy szobát, ami viszonylag jó helyen (közelebb a céghez), viszonylag jó körülmények között (egyedül a szobában, jó környéken) lehetek. Ugye semmi sem örök, bármikor lehet költözni. Talán fogok is. De még nem. A konyha szép nagy, szoba is tetszik... de ez az első szoba, vegyem-e ki? Vegyem. Kivettem. Lehet, hogy elkapkodtam a döntést, de hogy jó döntést hoztam-e, ezt is csak később fogom tudni megmondani.

Más.

Egyre komolyabban belecsaptam a főzőcskébe. Ezt mindenképp fogja támogatni a nagyobb konyha, komoly tervezeteim vannak. Ha valami optikailag elfogadhatót sikerül főznöm, akkor képek is lesznek :D

Nem akarok úgy járni, mint múltkor. Jönnek-mennek körülöttem, mondják, hogy milyen jó illata van! Belenéz a fazékba: és milyen ronda! Ronda és finom, de mindenkinek más a szépérzéke, mást tekint csúnyának.

Ami viszont mindenhogy szépen néz ki - az a palacsinta. Hatalmas elhatározást követően nekiláttam a nagy műnek. A szokásos problémákkal néztem szembe. Keveredjen el rendesen. Kis göcsörtök voltak benne folyamatosan. Türelmesen kevergettem... végül, amikor elfogadható volt az eredmény, nekiálltam sütni. Laktárs is előkerült, mondom neki kóstolja meg. Véleménye szerint jobb lett, mint az ő sült krumplija. (p.s.: a mirelit pizzájától is jobb lett, az csak kicsit égett el)

Az időjárásról pár szót. Ha esik, azt mondják otthonról, hogy londoni időjárás. Ha nem esik, nem hiszik el. Ugyan még csak egy nyarat éltem át itt, de azt kell mondanom, hogy ez a nekem való időjárás. Egész nyáron jó idő volt, nem volt az az elviselhetetlen nagy meleg. Jó idő volt, de kibírható volt. Munkában ugye más a helyzet, de az nem a napsütés hibája.

Lassan közeledik a tél. Nem 'Trónok harca' szinten, de azért itt is hüssebb az időjárás. Talán még hó is fog esni. Vagyis ez is nekem dolgozik. Ugyanakkor a munkahelyen a raktárban érezhetően kezd csökkenni a hőmérséklet. Egy pulóvert azért fel lehet venni. 

Meg amúgyis. Conan nem fázik. Én simán bementem egy pólóban, mindeközben Jesus pulóver plusz pufidzseki, felvett kapucnival, és FÁZIK. NAGYON. Ő lehet, én jól voltam...

A bejegyzés trackback címe:

https://mtrx.blog.hu/api/trackback/id/tr984848274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása