mtrx blogja

Minden. Az élet. És ami jöhet, úgy ahogy van.

Stat

free web hit counter

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pontatlan idő

Egy szerelem vége

2009.10.11. 22:08 | mtrx | Szólj hozzá!

Címkék: telefon fostalicska w800

A nagy kedvenc. A legjobb. Ő. W800i.  

W800i

Emlékszek, mikor keresgéltem az 5510-esem utódját. Több hónapot szántam rá, végignéztem minden tesztet, amit el tudtam érni, fórumokat bújtam... Elégedett voltam azzal a cuccal, csak a végére a gombjai kezdtek beragadozni. Ez volt a fő ok a váltásra.

Érdekelt ez a Java dolog, sok-sok egyedi dolog, amit felrakhatok. Mivel a készülékek 90 százaléka tudta ezt, így ez nem sok könnyebbséget hozott. Viszont a zenei vonal az nagyon is számított. Előnnyel indult a W800i. A másik versenyző egy csúszkás Nokia volt a 6-osból. Számra nem emlékszek, nem is lényeges.

Végülis egy haverom már beújított egy ilyet, többféle zenét hozott, igencsak meggyőzően szólt az agybadugós fülesekkel. A gyári 512-es memóriakártya is sokat dobott, máshol 64 vagy semmi. Kamera is ütős, akkori gyönyörű 2MPixeles, autófókuszos képei most se rusnyák. 

2006-ban vettem, szülinapomra. Nem egy évre terveztem, ha már ennyit adtam érte. Eleinte imádtam, legjobb telefonom. Érzelmileg biztos nem lesz sohasem még egy ilyen. 

Állandóan nálam volt, fülbe a zene, és a legnagyobb buli - a java ebookok. Mindenhol olvastam, buszon, előadáson, vonaton. Néha kocsmában, várakozva a haverokra. Heti egy könyv lement, volt hogy több. Imádtam.

Pár hónap múlva első hiba. A kamera. Garban javítva, addig volt nálam a telefon testvére, egy K750i. Egy jó hónap alatt javították, reméltem hogy több baja nem lesz.

Nem is lett egy ideig.

De aztán a szériahiba. Az a csúnya csatlakozó, ami mindig eltört a fülesben. Túl sokat használhattam. Headset már annyira hulla lett, hogy laktárs SE headsetét már nem tudta rádugni, nem ismerte fel. Hülye. Az usb kábelben is a csatlakozó két helyen is elpattant. Befőttesgumival kellett ráapplikálni a telefonra, különben megszakadt. Szoftveres probléma is volt néha, nem ismerte fel a gép. Lehúz, újracsatlakoztat. Ez problémás, ha a kábel rossz.

Apropó kábel. A töltője egy hulladék. Tudom, az enyém a hibás, mert egy másik töltő az fasza volt. Ráadásként ma sikerült le is tépni a töltő csatlakozóját. Nem kár érte.

A joy meg idióta. Egyszer jó, egyszer nem. Ha sokáig nyomkodom mintha bemelegedne. De neeem, csak hiteget. Csere lehet, de az se jobb.

Következő komolyabb hiba úgy egy éve jött össze. A kamera ismét megadta magát. Gar már nincs rá, javítani nem gazdaságos. Inkább viszek magammal egy fényképezőt. A fő gond az, hogy az optikatakaró elhúzásával rövidre lefagy a masina.

Ez is megoldódott, egy kisebb hiba miatt. Kiesett az optikatakaró. Ezt kicsit barbár módszerrel, hátlapot leszedve kioperáltam, azóta kifigyel a plexi, de a telefon már nem gajdul meg.

A legfájdalmasabb probléma viszont az utóbbi 1-2 hónapban jelentkezett. Hívások során a mikrofont nem kapcsolja be. Vagy ha mégis, akkor mindkét oldalon csak egy szélfútta vonatkocsi ablakában lennék, olyan hangot ad. Kellemetlen, főleg ha fontos lenne.

A másik pedig... visszahívós sms-t küldött. Amit én se tudok hogy kell, de ez ne zavarjon senkit... és végül: sms-t nem küldött és nem fogadott. Ez amit végképp nem értettem. 

Mai volt az utolsó napja. Holnap veszek egy KP500-ast. Talán várom.

Összességében? Jó telefon, összerakva, DE. Idegesítő a csatlakozó, buta a joy, kamera ismét gyász... de zeneileg kiváló, rádió vonaton is korrekt, akksi jól bírja.

De ez a szerelem már rég véget ért.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mtrx.blog.hu/api/trackback/id/tr101443621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása