mtrx blogja

Minden. Az élet. És ami jöhet, úgy ahogy van.

Stat

free web hit counter

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pontatlan idő

Hogyan élvezzük a napsütést buszon?

2012.04.29. 10:20 | mtrx | Szólj hozzá!

Címkék: időjárás közlekedés uk

Az időjárásról kezdetnek annyit, hogy szeles, esős. A közlekedés meg fura.

Nos, jobb a közlekedéssel kezdeni, mert az időnként káosz. A legjellemzőbb, hogy a puhatestűeknek a jelzőlámpa csak ajánlás. Viszont - a másik oldalon közlekednek az autók, ami első pillanatban fura, főleg amikor minden irányba 3x körbenéz valaki, és NEM OTT JÖNNEK. Kell pár nap, de már én is rongyolok keresztül, talán többször radarozok körbe, de menjünk biztosra, nem jó egy nagypirosbusz szélvédőjén 40 centiről szemezni a sofőrrel...

A tömegközlekedés tűrhető. Vannak hülyék, de hol nincsenek? Volt egy öregbácsika, aki kb. mínusz kettővel gyalogolt a buszon, le akart szállni, de még megállt 2x beszélgetni. Na ennek mondtam magyarul, hogy "bocs, nem értelek". Sofőr hátrakiabált, hogy menjen valamerre, de gyorsan. Viszonylag gyorsan leszállt, busz tovább.... Másik fura helyzet a fekete srácokkal volt. Ott bandáztak ezerrel, ami nem is zavart volna - olvasás közben. De speciel pont telefonálni akartam, semmit nem hallottam, mindent ismételgetni, broáhh, hülyék. Ésperszehogy akkor szálltak le, amikor kinyomtam a telót.

 A járatsűrűség nagyon jó. Vagyis korrekt. Napközben még hétvégén se nagyon kell tervezgetni az indulást, fog jönni busz értelmes időben, nem kell túl sokat várni. Persze a dugó meg csúfforgalom mindig beszólhat. A nappali járatok meg időnként még hajnal 1-kor is járnak. És mindenhol vannak éjszakai járatok, ha valaki elbóklászna sokáig.

Szinte minden buszmegállóban van valamiféle doboz, ahova be lehet állni, így legalább a megázás elkerülhető, ha nincs valakinek esernyője. Mármint ha kéznél, mert ha itt valakinek egyáltalán nincs, akkor az szinte elképzelhetetlen. A radarképek itt semmit nem érnek, bármikor képes esni, ha úgy akar. És az is természetes, hogy süt a nap 5-6-7 ágra, mindeközben szemerkél az eső. Legszebb amikor nem tudom eldönteni, hogy esik, porzik vagy mi a ménkűt csinál, csak van, ködös, de nedvesvizes, 

 De nem is az eső a legrosszabb, hanem a SZÉL. Eddig olyat láttam, hogy vagy esik, vagy fúj. De hogy egyszerre, na az kicsit kommersz. Tegnap este pl. mondtam két cifrát, esernyőt elraktam, kabátom összehúztam, egy kis víz nem árt, majd ha hazaérek hajmosás, és mintha mise történt volna. Szegény esernyőm, ami fekete, nagyon gyászol már így is, többet kapott mint ami Debiben volt 3 év alatt.

Viszont. Amikor jó idő van, akkor igenis jó idő van. Képes az időjárás időnként meglepni, hogy nem esik, nem fúj... múlt héten is kiültem a parkba, kézbe a Kindle, körülöttem  napsütés, nem is volt sok kedvem hazamenni. 

Kicsit rosszul érint, amikor mesélik otthonról, hogy 25-30 fok van, itt meg 15. Nade lesz még otthon 40 fok, amikor én fogok itt örülni, hogy nem kell azt várni éjszaka, hogy mikor lesz elviselhető a hőmérséklet, végre sikerüljön aludni.

Amúgy az eső sem annyira jellemző, mint amit híresztelnek. Akik régebb óta vannak itt sem mindig értik, hogy miért esik most ennyire.  Tavaly ősszel egyszer-kétszer esett csak, most meg folyamatosan. Biztos azért, hogy most kiesse magát, nyáron ne legyen ezzel gond :) 

Kommentelni itt vagy ott :D

A bejegyzés trackback címe:

https://mtrx.blog.hu/api/trackback/id/tr224478879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása