mtrx blogja

Minden. Az élet. És ami jöhet, úgy ahogy van.

Stat

free web hit counter

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pontatlan idő

Túlélőpendrive

2009.05.12. 14:45 | mtrx | Szólj hozzá!

Lassan Bear Grylls is magával vihetné, annyi mindent túlélt. Muszáj elmesélni.

Kezdődött azzal, hogy szükség volt egy nyomtatásra... viszem magammal. Zsebrevágtam, megyek be suliba, nincs. De én konkrétan emlékszek, hogy elraktam. Sehol... Na menjünk haza, hátha meglesz visszaúton. Pontosan 'emlékezve' az útra, visszafelé félúton már kezdtem csúnya dolgokra gondolni.

Majd arra gondoltam, hogy innen már úgyis haza kell menni. Következő utcában megláttam a földön! Kupakja dirib-darab, de az egység egyben van. No örüljünk, otthon adategyeztetési módszereket alkalmazzunk. Gép felismeri régi cimboráját, összes adat rajta. Oké, örülünk. Mehetünk nyomtatni.

Második eset nem sokkal később történt.

A pendrive a hangtechnikán figyel, korsóm meg nem túl messze, jellegzetesen alatta. Valami probléma történhetett, sikerült meglökni. A csobbanásra emlékszek. Meg arra is, hogy valószínűleg a fém része lehetett a legnehezebb mert megállt... nem, nem vízszintesen, függőlegesen. 3 másodpercig gondolkoztam, hogy kiszedjem vagy fényképezzem, de inkább a szárítást választottam. És ezt is túlélte!

Alig várom mi lesz a következő. Remélem az se tesz nagyobb kárt benne :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mtrx.blog.hu/api/trackback/id/tr351117202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása