Saccra 10 éves fejlesztés után készült el a játék. Első próbára a régebbi vason került sor. Csúnyácska volt a Doom3 motor, idővel el se indult. Most újrapróbáltuk.
Hihetelen vagy sem, fullon, maxon, teljes élsimítással és szűréssel 60 fps volt szinte végig. Mindent felpakolva a motor tökéletest teljesít, gyönyörű, majdnem Bioshock. A pályák teljesen lineárisak, többnyire zárt tér. Egy idő után kiismerhető, ismerős elemek tűnhetnek fel.
Ami impresszív, az a gravitációs játék. Vannak sétányok, amik nem eresztenek, gépezetek, amikkel a gravitáció iránya akár a teljes szobában megváltozik. Bizonyos feladványokat csak ezek segítségével lehet megoldani.
Ami még a feladványokhoz tartozik, az a szellemjárás. Indián főhősünk kilép testéből, és láthatatlan ösvényeken fut végig, kapcsolja be vagy ki a gépeket, így biztosítva a továbbjutást. Vagy a gonoszok mögé lopózva lőjük le őket a nyilunkkal.
Nyelvezete eléggé alpári, hogy úgy mondjam. A volt katona, autószerelő indián nem Shakespeare-i mondatokkal fog kommunikálni, erre számíthattunk. Pár 'fákjú' és egyéb kedvességek a csúnyaságok irányában felemelő tud lenni.
Bizonyos helyszíneken felcsendülnek zenék. Kezdetnek a bárban is, egy zenegépet találunk, amin válogathatunk a szűkös kollekcióból. Később felbukkan újra. Fontosabb helyszíneken nagyzenekari művek szólnak, visszarántva, hogy jáccunktovábbbb.
Összességében nem látszik, hogy 10 évig készült volna. Viszont elkészült más játékkal ellentétben.
Újrajátszási faktor: 25%. Érdekes, kellemes, sztorit ismerve gravitációs balhéra inkább Portal. Várjuk a folytatást.